Verzending van uw bestelling

Onze bestellingen worden bezorgd door PostNL en PostNL Pakketten. Als een bestelling niet door de brievenbus past, wordt deze als pakket verzonden. In dat geval ontvangt u een 3S nummer bij de bestelling. Met dit nummer kunt u op de website van PostNL www.tracktrace.nl het verzendtraject van uw pakket volgen. Het kan voorkomen dat u, na het klikken op het 3S-nummer, de volgende melding krijgt: ‘Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie’ (dit is de combinatie van het 3S-nummer en de postcode waar de bestelling afgeleverd moet worden). Deze melding betekent meestal dat PostNL het 3S-nummer nog niet heeft verwerkt. U kunt de status van uw bestelling in dat geval de volgende werkdag opvragen.

Wanneer dezelfde melding drie dagen na verzending nog steeds verschijnt en u heeft uw bestelling nog niet ontvangen, dan verzoeken we u vriendelijk om contact op te nemen met onze Klantenservice.

Op een postbusadres levert PostNL geen pakketten af die zwaarder zijn dan 12 kilo. Wij raden u daarom aan om bij een grote bestelling geen postbusadres te gebruiken maar een regulier adres.

 

Voor 16:00 uur besteld, zelfde dag verzonden. Mits het product op voorraad is.